Helgsammanfattning II

I helgen bjöd familjen Lönngren/Rosenqvist på födelsedags/inflyttnings-fest. Det var mäkta trevligt trots att så många Nybro-bor var där! Macke satt och fläskade sig i soffan och spräckte en knapp på sin skjorta då han för en sekund glömde att suga i svullbuken. Det uppskattade jag.

Klockan 23 vandrade vi i ett lämmeltåg till Kisset - kalmars största uteställe. Ett uteställe som är inne helt enkelt. Där lirade Apollo Drive och dom var goa. Mina öron är ju lite känsliga så jag uppfattade visserligen bara ett brus men dom såg goa ut! En och annan öl slank ner och till slut även en gyrostalrik från Corner. Phille och jag stod och svettades i kön länge men det var det värt. Sen somnade jag på två av Lönngrens soffkuddar och en picnic-filt med nylonklädd undersida. Framåt morgonen vaknade jag av att jag låg med mina armar under mig. Dom hade helt domnat bort men jag frös samtidigt så jag var tvungen att ha dom kvar. Detta har resulterat till att dom fortfarande är iskalla och blå. Jag har skrivit på tangentbordet med armbågarna idag på jobbet och det gick fint. Så ingen skada skedd.

I fredags var jag och hälsade på i Mörbylånga. Det var inte så mycket folk ute tyvärr så jag åkte hem ganska snabbt.

Lite senare ikväll ska jag iväg på innebandyträning. 21.30 - 23.00, en träningstid som innebär att hela veckan är förstörd men vad gör man inte för konsten!?

Hej hopp - afroamerikansk snopp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0