Resumé

Ja, jag vet. Jag har varit sämst i världen på att blogga på sistone. Jag kör en snabb summering med hjälp av stödord:
  • minibuss till göteborg
  • rödvin
  • sova med sebbe
  • repning, intervjuer, fotografering och äta en torr cous-cous
  • klippa skivomslag och dricka en (1) st tuborg
  • genrep
  • rocka röv på stora scenen, liseberg
  • tungkyss med jankell
  • göteborgs uteliv
  • åka minubuss hem, 25 år gammal och med en rejäl bakfylla
  • jobba på skanska

Så. Det är det jag har gjort sedan mitt senaste inlägg.

Nu är jag så in i djävulen hungrig så att det värker i magen. Tyvärr orkar jag inte laga mat utan en äcklig och flottig McD ligger nära till hands. Dagens I-landsproblem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0