Sivans was shakin'

Jaha. Vad ska man säga? Det känns som jag inte har så mycket att säga nuförtiden. Det går ut över mitt bloggande. Det är 25-årskrisen som påverkar mig mentalt. Man borde ju vara på topp i livet just nu men det känns inte riktigt så av olika anledningar. Men som man säger; efter regn kommer solsken. Det stämmer också för idag regnade det jättemycket och var mörkt. Sen blev det sol. Fan-fuckin'-tastic!

Sen jag sket sist har jag:
  1. Torkat mig
  2. Tvättat händerna
  3. Sprayat "lukta-gott"
  4. Jobbat lite
  5. Ätit soppa
  6. Skrivit några rader på bloggen
Då förstår ni kanske att jag gjorde tvåan på jobbet senast alltså. Det kan vara bra att veta. Gör något nyttig med denna information. Observera att jag eventuellt inte spolade enligt listan.

Hade spelning med Auchtung Falls på Sivans i fredag. Det var en riktigt bra spelning med en riktigt bra publik! Mycket trivsamt. Sivans får väl ändå ses som något av våran hemmaplan trots att vi aldrig har spelat där innan. Vi har ju i alla fall våran fan-base där. Om man inte räknar med alla medelålders kvinnor i stugorna runt om i Småland/Öland. Eventuellt i lill-Danmark också eftersom två efterblivna bandmedlemmar kommer därifrån. Vi har ju faktiskt en spelning inplanerad på den andra studentpuben, Stallet, också. Det är i och för sig i januari vilket känns som ett halvt liv tills dess.

Nu ska jag titta på Love guru, vilken jag somnade mitt i igår kväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0