Toocold

Här sitter jag, förkyld som ett as. För det vet ni väl alla hur riktigt jävla förkylda asen brukar vara.

Förkylningen har jag lyckats toppa med fruktansvärd rastlöshet. Något skumt är det. Har en sjukt hög andningsfrekvens och känner mig typ stressad. Vad är problemet? Ring in till studion och berätta.

Repade med Höst Höst igår och vi spelade egentligen bara en enda låt. Ja, och Devil en gång då för att en blond ungtupp var där och filmade ett inslag till finalen av Svensktoppen nästa. I alla fall, vi repade alltså in en ny låt. Den blev jävligt grym. Jag skulle placera den i facket rock/flamenco/indie/metall. Solklart.


Nu blev jag trött i gamnacken och fick sluta...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0