Ett patetiskt dödsryck

Enbart för att du bad mig Robin så ska jag skriva en rad.

Har hänt en del sen senast. Kanske. Bland annat jobbar jag numera i Lenhovda. Skanska fegade ur och sa upp några tusen personer eftersom det ju kommer att bli så jävliga dåliga tider framöver. Konstigt när alla stora företagsledare öppet visar att dom skiter ner sig av rädsla. Jag ska inte bli bitter och politisk men jag blir glad när några storfräsare visar lite stake, som t.ex. Scania som la ner en del av produktionen och skickade personalen på utbildning när det blev lite taskiga tider. Bra gjort tycker jag.

Jag har i alla fall ett jävligt bra jobb i Lenhovda. Konstruerar hus och skorstenar. Respekt. Fo' shizzle!

Här är några saker jag tycker om:
  • Smaskiga glassar
  • Rakade nassar
  • Glansigt tyg som prasslar
  • Sopfyllda Ica-kassar
  • Magnusar och Brassar
  • Kattassar (ett jävligt konstigt ord)
Rimma är roligt nästan jämnt.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Nu går vi på toaletter, förr gick vi på utedassar...

2009-02-12 @ 15:37:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0