HÅLL HÄNDERNA PÅ RATTEN GUBBJÄVLAR

Jag är en älskande människa men jag hatar även lite. Det jag hatar mest just nu är fullständigt talanglösa människor som lyckas fippla på helljuset innan mötet är över. Hur fan kan man lyckas? Jag har full förståelse att man tvärtom glömmer att blända av. Det kan jag förstå eftersom jag kan vara lite disträ själv. Men att lyckas dra på helljusen när man fortfarande har en bil framför sig kan bara, enligt mig, bero på:
  1. Man har motorik som en heroinmissbrukande tre månader gammal bäbis
  2. Man är heroinmissbrukare
  3. Man är en tre månader gammal bäbis
  4. Man är bäbismissbrukare
  5. Man är tre månader gammalt heroin
  6. Man är en seniormedborgare som inte kommer ihåg varför man sitter i bilen
Men som jag nämnde tidigare tycker jag att det är roligare att älska. Det jag älskar mest just nu är:
  1. Kräm, som är så gott
  2. Julen
  3. Barnen
  4. Marsvin
  5. Hängbuksvin
  6. Rödvin
  7. Mansgrisar
Jag tycker också om att vara helt apatisk. Det jag inte har en åsikt om mest just nu är:
  1. Äldrevården
  2. Kolmården
  3. Vädret
  4. Ozonlagret
  5. Ostbågar
  6. C-vitamin
  7. Histamin
  8. Plastikkirurgi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0