Utmanad

Eftersom du, Elin, utmanade mig med sjätte kortet i sjätte mappen o.s.v. så antar jag givetvis denna aggressiva utmaning med gråten i halsen:


Detta kortet är från sommaren 2006. Klockan är kvart över tolv enligt morsans och farsan ovärderliga väggklocka med träram. Det måste vara olidligt varmt denna sommardag då min yngre bror väljer att traska omkrin näck i föräldrahemmet med händerna på sitt äckliga kön. Det jag tycker om med det här kortet, förutom den påträngande homoerotiska stämningen, är den otroligt konstnärliga vinkel som fotografen åstadkommer. Very Bernst Illgren.






Kommentarer
Postat av: Robin

Haha! Klockrent! Om än via något väldigt obehagligt...

2009-02-21 @ 15:33:29
URL: http://robinrobin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0