Hög nivå

Imorse, på väg till jobbet, fick jag sladd med bilen. Tyvärr har jag ju ingen stereo så jag hade ingen nytta av den.
Jag har ju alltid viljat gå buggkurs, även om det inte är en dans på rosor. Du har ju inga dansskor sa dom till mig. Nä, jag föredrar norska tjejer sa jag då. Jag har dock ett par finskor som jag använder vid fina tillfällen. Då brukar jag klä upp mig och ta på mig ett par fina skor också.
Det var länge sedan jag var i stallet nu. Det är lika bra för det är mycket skitsnack där. Ja det ryktas hela tiden ska ni veta. Då föredrar jag åka ner till sjön med mitt metspö även om jag ofta har svårt att hålla masken.
Jag missade tåget idag också. Jag stod på stationen 12.59 men där var inte ett enda tåg. Konstigt, dom borde ju gå ett i ett.
Funderar lite på att försöka lära mig spela fler instrument, jag har ju många strängar på min lyra. Kanske skulle jag lära mig några fler roliga skämt också men det är kanske ingen vits.

God natt.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad fint skrivet Tom

2009-03-27 @ 19:19:24
Postat av: Elin

Haha du är fanimej sinnessjuk. Jag fäller alltid en liten tår när jag läser dina fina inlägg.

Keep up the good work!

2009-03-31 @ 02:15:53
URL: http://mittlivsomelin.blogg.se/
Postat av: sebbe

Avd: Elbilen fick sladd när regnet strömmade ned så att den slog en volt och förlorade kontakten med marken...

2009-04-06 @ 14:20:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0